Flickr Images

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΝΤΟΥΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ: Για έναν καλύτερο δήμο


Είμαι η Ντούκα Βασιλική του Χρήστου και κατάγομαι από τον Μανδρότοπο του ΔΔ Αχέροντα. 
Μεγάλωσα  στην  Ηγουμενίτσα   από  όπου  και  έφυγα  το  1986   για  να σπουδάσω  στο   Τμήμα  επιστήμης  Φυσικής  Αγωγής  και  αθλητισμού   ,στην  Αθήνα. Εκεί   εργάστηκα  στο  ξενοδοχείο  του  ΑΣΤΕΡΑ   Βουλιαγμένης   στο  πεδίο  του  αθλητισμού  και της  οργάνωσης   παγκοσμίων  συνεδρίων. 
Το  2008   αποφασίσαμε  με την  οικογένειά  μου  να  επιστρέψουμε  στα  πάτρια  εδάφη  ώστε  να μεγαλώσουμε  τα παιδιά  μας σε  ένα  πιο   ανθρώπινο   περιβάλλον. Στο  χωριό  μου    δημιούργησα μια  σχολή  κολύμβησης  για 
μικρά  παιδιά   και  παράλληλα  εργάστηκα σε  ένα  ευρωπαϊκό  πρόγραμμα της  Γενικής  Γραμματείας  νέας  γενιάς  σχετικό  με την  επιχειρηματικότητα  στους νέους, ενώ τον τελευταίο  καιρό  δραστηριοποιούμαι  στον χώρο  της  εστίασης  διατηρώντας  ουζερί στο  Γαρδίκι.
 Η  αγάπη μου   δε  για  τον  τόπο  μου  και  η  μεγάλη  μου   διάθεση  για  προσφορά  στο  συνάνθρωπό    μου, με  ώθησαν  να  ασχοληθώ  με  τα  κοινά. Αποφάσισα
 λοιπόν  να  συμμετάσχω  στο  ψηφοδέλτιο   <<συνέχεια  με  ΟΡΑΜΑ>>  της  Σταυρούλας   Μπραϊμη - Μπότση,  ελπίζοντας  ότι   με την  βοήθειά  σας   θα καταφέρω να  συμβάλλω   στην  καλυτέρευση  της  καθημερινότητας   όλων  μας  σε  αυτές   τις  δύσκολες   εποχές   που  περνάμε,  και γιατί  όχι  και  στην  εκπλήρωση  των  ονείρων  μας   για  έναν ακόμα  καλύτερο  δήμο.

                                                                                                                                    Μετά  τιμής

                                                                                                                           Βασιλική   Χ   Ντούκα  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου