Flickr Images

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Συνέπεια και ανιδιοτελή προσφορά


Γεννήθηκα στο Ραχούλι. Είμαι παντρεμένος με την Αντιγόνη Στεργίου και έχω δυο παιδιά, τον Βαγγέλη και την Νταϊάνα.
Αποφοίτησα από το Λύκειο Παραμυθιάς. Είμαι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής Ιωαννίνων. Υπηρετώ στη δημόσια εκπαίδευση ως καθηγητής φιλόλογος από το 1982. Το 2000-2004 ορίστηκα ως υποδιευθυντής στο Γυμνάσιο Παραμυθιάς. Από το 2004 μέχρι σήμερα υπηρετώ την ειδική αγωγή ως διευθυντής στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Παραμυθιάς στο οποίο φοιτούν μαθητές με ειδικές ανάγκες από όλο το νομό Θεσπρωτίας.

Φίλες και Φίλοι,
Έχοντας πλήρη επίγνωση της σπουδαιότητας και της ευθύνης του εγχειρήματος, και με
γνώμονα το ενδιαφέρον και την αγάπη για τον τόπο μου, αποδέχθηκα την πρόσκληση της Δημάρχου Σταυρούλας Μπραΐμη-Μπότση, να θέσω υποψηφιότητα Δημοτικού Συμβούλου στο συνδυασμό «Όραμα» στις Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου. Με ειλικρίνεια, εντιμότητα, με συνέπεια και ανιδιοτελή προσφορά δεσμεύομαι να δώσω όλες μου τις δυνάμεις και να υπηρετήσω με αποτελεσματικότητα τον τόπο μας.

Ζητώ τη στήριξή σας.
Χρειάζομαι τη δύναμη της εκλογής σας.
Σας ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας.

Σας ευχαριστώ
Δημήτριος Ε. Δημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου